img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
ЖОЛ ЖҮРУ ШАРТТАРЫНЫҢ ӨЗГЕРУІ
Темір жол кінәсінен жолаушылар пойыздары кідіртілген жағдайда, тасымалдаушы әрбір кідіртілген толық сағат үшін жол жүру құжатының (билет) құнынан 3% мөлшерінде, бірақ жол жүру құжатының (билет) құнынан аспайтын мөлшерде айыппұл төлейді. Айыппұл төлемін алу үшін межелі станцияға нақты келу уақыты туралы белгі қойылған жол жүру құжатын (билетті) көрсете отырып, «Жолаушылар тасымалы» АҚ билет кассасына жүгіну қажет
Пойыз жол бойындағы аралықта 6 және одан астам сағатқа кешіктірілген жағдайда, жолаушылар тегін тамақпен және ауыз сумен қамтамасыз етіледі.
Тасымалдаушы рейсті 10 сағатқа және одан да көп кешіктірген жағдайда, өз есебінен жолаушыларға тиісті кідіріс орынындағы мейманханадан, оның ішінде мүгедектердің мұқтаждығын ескере отырып орын береді және тамақтандырады.
ЖОЛАУШЫНЫҢ ҚҰҚЫҒЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
ЖОЛАУШЫ ҚҰҚЫЛЫ
пойызға жол жүру құжатында (билетте) көрсетілген станциядан және жол жүру құжатында (билетте) көрсетілген пойыз жолындағы кез келген келесі станциядан отыра алады;
өзімен бірге бір толық немесе балалар жол жүру құжатымен (билетімен):- салмағы 25 килограмнан, өлшемі мындай үш өлшемнен 70*40*40 сантиметрден аспайтын қол жүгін өзімен бірге «Talgo», «Тұлпар-Тальго» пойыздарына тегін алып жүруге құқылы;- салмағы 35 килограмнан, өлшемі мындай үш өлшемнен 100*50*50 сантиметрден аспайтын қол жүгін өзімен бірге стандартты пойыздарына тегін алып жүруге құқылы.
жолаушы үй жануарларын (иттерді, мысықтарды, құстарды арнайы ыдыста) тек купе вагонының жеке купесіне (екіден артық емес) тиісті ветеринариялық құжат болған жағдайда тасымалдауға.
Мүмкіндігі шектеулі жолаушылар жол жүру құжаттарын (билеттерін): - I топтағы мүгедектерге - пойыз жөнелтiлгенге дейiн 45 күн бұрын, оның iшiнде 18 жасқа дейiнгi мүгедек балалар мен мүгедектер, бiрақ медициналық (олардың) ұйымына (ұйымдарына) (ұйымдарына) шұғыл сапарлардан кейiн, сондай-ақ олармен бірге жүретін адамдар; - пойыз жөнелтiлгенге дейiн 7 күн бұрын мүгедектiктiң басқа санатындағы жолаушылар. Жеңілдікпен билеттерді www.bilet.railways.kz сайтында және кассалардан екі жолмен сатып алуға болады: I - eGov ұялы телефоны арқылы «Soc ID» 6 таңбалы қысқа кодын пайдалану; II - «Мейірім» дисконттық картасын қолдана отырып, оны бұрын билет кассаларында шығарған.
ЖОЛАУШЫНЫҢ МІНДЕТІ
жолаушылар пойызына отыру кезінде вагон жолсерігіне тиісті түрде ресімделген жол жүру құжатын (билет) және жолаушының жеке басын куәландыратын құжаттардың бірінің түпнұсқасын, немесе цифрлық құжаттар сервисі арқылы электронды құжатын көрсетуге міндетті.
жолаушылар вагонынан жол жүру құжатында (билетте) көрсетілген орынға (орындарға) сәйкес орын (орындар) алады. Осы орындарда бөгде адамдардың жүруіне пойыз бригадасы жол бермейді.
Примечание: указанная информация разработана в соответствии с Правилами перевозок пассажиров, багажа и грузобагажа железнодорожным транспортом.
ПОЙЫЗДАҒЫ ҚЫЗМЕТТЕР «TULPAR-TALGO» ПОЙЫЗЫНДАҒЫ СЕРВИСТІК ҚЫЗМЕТТЕР
  • Жаңа шыққан баспасөз (журналдар, газеттер);
  • Вагон-ресторан мен вагон-бардың қызметтері;
  • Мобильді телефондарды қуаттау;
  • Суы бар диспенсер.
Пайдалы ақпарат

Жол жүру сапарында жолаушыларға қызмет көрсету кезінде «Tulpar-Talgo» пойызының жолсерігі міндетті:

  1. Жолаушыларға қызмет көрсету кезінде формалық киімінің сол жақ өңіріне визит карточкасын (бейдж) тағуға;
  2. Вагонды, дәретхана кабиналарын бүкіл жол жүру сапары boyunca таза ұстауға;
  3. Ішкі жабдықтың болуы мен лайықты жай-күйін қадағалауға;
  4. Диспенсерде ауыз судың, пластик стакандардың болуын қадағалауға;
  5. Дәретхана кабиналарында санитарлық-гигиеналық құралдардың болуын және кем дегенде 2 сағатта 1 рет, сондай-ақ қажеттілігіне қарай және тексеру нәтижелері немесе жолаушылардың өтініші бойынша уақтылы толықтырылуын қадағалауға;
  6. Жолаушыға оның жүгінген тілінде жауап беруге;
  7. Жолаушының талабы бойынша жатуға арналған сөрелерді түсіруге немесе көтеруге;
  8. Тек жолаушылар шыққаннан кейін төсек жабдықтарының жиналуын қамтамасыз етуге;
  9. Жолаушының талап етуімен ас мәзірі бойынша тамаққа және вагон-ресторан өнімдеріне тапсырыс қабылдау үшін вагон-ресторан қызметкерін шақыруға;
  10. Жолаушыларға алғашқы медициналық көмек көрсетуге;
  11. Жолаушыларға олардың жол жүру мәселелері бойынша қажетті түсіндірмелер беруге немесе басқа лауазымды тұлғалардан (пойыз бастығы, полиция қызметкері, вагон-ресторан қызметкері) түсіндірмелер алуда көмек көрсетуге;
  12. Жолаушының бірінші талабы бойынша жазба енгізу үшін «Шағымдар мен ұсыныстар кітабын» беруге;
  13. Жолаушылардың төсегін салуға.